ר"ע ב"ב: "ההחלטה על מינוי הרבנים נעשתה על דעת כל גדולי ישראל"

    אסתי פלד No Comments on ר"ע ב"ב: "ההחלטה על מינוי הרבנים נעשתה על דעת כל גדולי ישראל"

    לאחר הלווית הגאון הגדול הרב משה יהודא לייב לנדא זצוק"ל רבה של העיר בני ברק, ראש העירייה אברהם רובינשטיין התראיין ל'מהדורה המרכזית' וסיפר על בחירת גדולי ישראל, כי בעיר יכהנו שני רבנים שיהיו אמונים על הכשרות והעירובין בעיר | האזינו

    ההלוויה היום בבני ברק צילום: פלאש 90
    21:20
    02.05.24
    פנחס בן זיו No Comments on מפגיני שמאל באו לעורר פרובוקציות וגורשו בריקודים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש עיריית בני ברק אברהם רובינשטיין התראיין היום (ראשון) ל'מהדורה המרכזית' בצל הידיעה הקשה על פטירתו של רב העיר הנודע, הגאון הגדול משה יהודה לייב לנדא זצוק"ל, "בני ברק היא עיר שמורה שהכשרות שלה היא מעולה. היא העיר הכי מפורסמת בייחודיות שלה בכל העולם וזו העיר שלנו".

    שני רבנים לעיר: "היום בלווית הרב, בהוראת גדולי ישראל האדמורי"ם, הגדולים והצדיקים שלנו בעת הצער בלוויה, בנו של  הרב, הגאון הרב  יצחק לנדא שידיו רב לו בכשרויות שנים רבות ושימש את הרב במשך שנים רבות. וגם הרב צבי פסח רוזנלבט, שהוא ידוע בהקפדתו והחמרתו על ענייני כשרות ועוד עניני הדת, הם ביחד בסיעתא דשמייא ינהלו את עניני הכשרות והעירובין בעיר וזאת בשורה מאוד משמחת. הם ינהלו את העיר תחת סמכותם של רבני העיר".

    ישנם עוד רבנים שטוענים שיש להם ירושה ולא התחשבו בדעותיהם: "ההחלטה התקבלה על דעת כל גדולי ישראל. הייתי אצל חברי מועצת חכמי התורה תושבי העיר, ולצד החסידי היו אצל האדמורי"ם וכולם קיבלו את ההכרעה הזאת באהבה ואחווה".

    האזינו לשיחה המלאה:

    צילום: פלאש 90

     



    0 תגובות